Školski odbor JU Gimnazija „Meša Selimović“ Tuzla, u sastavu :
- Amela Tupajić, predsjednik
- Alma Berbić, član
- Amer Ibrišimović, član
Imenovan je Rješenjem Vlade Tuzlanskog kantona.
Školski odbor kao organ upravljanja obavlja poslove u okviru nadležnosti definisane članom 126. stav (1) Zakona o srednjem obrazovanju i odgoju.
Nadležnosti školskog odbora su :
- utvrđuje potrebu za prijem novih radnika,
- utvrđuje prijedlog plana upisa učenika u prvi razred,
- odlučuje o pravima nastavnika ,stručnih saradnika i saradnika na dalji odgojno-obrazovni rad kao drugostepeni organ
- odlučuje o prigovoru roditelja / staratelja na izrečenu odgojnu mjeru,
- imenuje i razrješava direktora škole uz prethodnu saglasnost osnivača,
- donosi pravila škole,
- usmjerava i kontroliše rad direktora,
- donosi odluku o nabavci stalnih sredstava,
- razmatra i usvaja izvještaj popisnih komisija,
- donosi akt o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji i pravilnik o plaćama uz saglasnost osnivača,
- rješava pitanja odnosa sa osnivačem,
- donosi odluku o raspolaganju nepokretnim i pokretnim stvarima u vlasništvu škole,
- obavlja i druge poslove u skladu sa Zakonom i pravilima škole.
Školski odbor je tijelo koje djeluje u sklopu škole i ima značajnu ulogu u donošenju odluka i upravljanju školskim procesima. Sastavljen je od različitih članova koji obavljaju svoje dužnosti u skladu sa zakonima i propisima vezanim za obrazovanje.Funkcija školskog odbora je osigurati kvalitetno obrazovanje i dobrobit učenika. Odbor obično čine roditelji učenika, nastavnici, ravnatelj škole te predstavnici lokalne zajednice. Njihova glavna uloga je donošenje odluka o školskim politikama, planovima i budžetu, te pružanje podrške školi u ostvarivanju njenih ciljeva.
Školski odbor također pruža platformu za komunikaciju između škole, roditelja, učenika i lokalne zajednice. Kroz redovne sastanke, odbor razmatra pitanja vezana za rad škole, donosi odluke o programima i aktivnostima te promovira suradnju između svih dionika u obrazovanju.
Odluke školskog odbora donose se većinom glasova članova, uz poštovanje demokratskih principa i interesa škole. Njihov rad je od ključne važnosti za uspješno vođenje škole, kontinuirano poboljšanje obrazovnih programa i stvaranje optimalnih uvjeta za učenje i razvoj učenika.